Adet öncesi pembe akıntı neden olur?

Her bayanın mutlaka yaşadığı bir durum adet dışı pembe lekelenmeler.Sayfamıza bununla ilgili çok soru alıyoruz. Pembe akıntı gebelik belirtisimidir,pembe

akıntım oldu hamilemiyim,adetten sonra pembe akıntım oldu gibi sorular..Sevgili hanımlar bazen ovülasyon kaynaklı pembe lekelenmeler olabilir.Yada implantasyon kanaması olabilir.Tabi her pembe lekelenmeyi gebeliğe bağlamak doğru olmaz.Stres,rahim kaynaklı bir problem kist varlığı lekelenme yapabilir.Bir çok bayan implantasyon kanaması olabilirmi nasıl anlıycam diye soruyor.implantasyon kanaması döllenmiş durumda olan yumurtanın rahim duvarına yerleşmesi sonucunda meydana gelir. 6-12 gün arasındaki bir süreci kapsar ve genelde leke leke olur pedi doldurmaz.İmplantasyon kanamasının zamanı hakkında tam kesin bir tespit yoktur.Yanlız adet kanamasıyla arasındaki fark yoğunluk miktarıdır.implantasyon döllenmeden yaklaşık 10 gün sorna gerçekleşir. Yanlız ;aet dışı kanamalar,lekelenmeler ciddiye alınmalı ve mutlaka kadın doğum uzamanına görünmeli.İmplanstasyon haricinde vaginal kanamaya yola açan bazı nedenler ciddi rahatsızlıklara neden olabilir.Bizim size tavsiyemiz netten okuduğunuz her bilgiye kanmamanız bu tür durumlarda hekim kontrolünde olmanız.Sağlıklı günler dileklerimizle

2015-02-16


Hamileliğin ilk belirtilerinde akıntı olur mu ?

Hamileliğin ilk belirtilerinde akıntı olur mu ?

Hamileliğin ilk belirtilerinde akıntı olur mu ? Sitemize info@hamilemiyimhesaplama.com mail adresi ile ulaşan sayın Eda Nazlıcanın bir

Saç dökülmesi neden olur ?

Saç dökülmesi neden olur ?

Bu konu Saç dökülmesi neden olur hakkın da bilgiler vermektedir.

Yumurtlamada  düzensizlik neden olur?

Yumurtlamada düzensizlik neden olur?

Hocam merhaba 3 yıllık evliyim  uzun zaman korunduk şimdi bebek istiyoruz.Bir kaç ay kendi denemelerimiz sonuç

Vajinal kuruluk neden olur?

Vajinal kuruluk neden olur?

Merhaba beyza hanım,Vajinal kuruluğum var birliktelik esnasında canım çok yanıyor.Bunun nedeni nedir ve tedavisi varmıdır yardımcı

Vajina da kaşıntı neden olur?

Vajina da kaşıntı neden olur?

Bu konu vajinada kaşıntı nedenleri ve tedavisi hakkında bilgiler vermektedir..

Gebelikte kusma neden olur ?

Gebelikte kusma neden olur ?

Bu konu gebelikte kusma nedenleri ve tedavisi hakkında bilgiler vermektedir.


Yorum Gönder

  1. Mina diyor ki:(31 Aralık 2016 16:06)

    Merhaba ben en son 2 hafta önce ilişki yaşadım.Dışarıya bosalma yolu ile korunuyoruz. Fakat son ilişkimden sonra idrarimda pembe akintilar sürekli tuvalete gitme istediği ve kabizlik şikayeti yaşadım. BEski enfeksiyondur diye pek üstüne düşmek istemedim. Bu bi kaç gün içinde adetimin olması gerek. Pedimi doldurmayan az parlak kirmizi pembe renklerde kan geliyor. Normal adet kanim dan baya farklı bi şekilde. Sizce hamilelik Belirtisi midir yoksa başka bişey mi

    1. Site Yönetimi diyor ki:(02 Ocak 2017 07:05)

      Geri çekme yöntemi sizi %100 gebelikten korumaz. Gebelik testi yapmanızı öneriyorum.

  2. Alp diyor ki:(21 Aralık 2016 10:08)

    Eşimle ayın 19unda ilişki yaşadık 20sinde pembe leke geldi ertesi gün hapı aldık bugün tekrar pembe leke gelmiş, en son adeti geçen ayın 27sinde olmuştu hesaplamalara göre yumurtlama günüde çoktan geçti ama içimizde şüphe var şuan hazır değiliz ne zaman test yaptırabiliriz hamile olma olasılığı nedir biraz sert oldu bundan dolayı vajina zarar görmüş olabilir mi acıyomuş çünkü.

    1. Site Yönetimi diyor ki:(21 Aralık 2016 10:11)

      Her dönem gebe kalmak mümkündür. Bu yüzden  beklenen adette 3 günlük gecikme olursa tets yapın..

  3. diyor ki:(29 Ağustos 2016 23:21)

    Merhaba hocam yardimizina ihtiyacim var yaklasik 1hafta once arkadan iliskim oldu ama bosalma olmadi sonrasinda 3gun pembemsi ve 4.gun kahvemsi akintim oldu camasirimi kirletecek kadar adetime daha 5gun var agrilarimda cok neredeyse hic gecmiyor. zevk sularindan bahsedenler olmus bu suyun degmesiyle ne kadar olasilik var cok telaşliyiz hamile kalmam degil mi nolur cevap verin

    1. Site Yönetimi diyor ki:(30 Ağustos 2016 08:26)

      Merhaba bunu anlamanın tek yolu test yapmanız. Test sonucuna göre lekelenmeniz için hekime görünün.

  4. diyor ki:(29 Ağustos 2016 09:05)

    Merhaba 1hafta once surtunmeyle iliskiye girdim bosalma olmadi zevk suyundan suphelenerek yaziyorum bu olaydan bir gun sonra 3gun suren pembe akintim oldu adetime 4gun var o gunden beri bacak agrilarim hic gecmedi cok korkuyorum acaba hamile olabilir miyim normaldede cok agir agrili adet geciriyorum yardimci olurmusunuz

    1. Site Yönetimi diyor ki:(29 Ağustos 2016 09:20)

      Merhaba , Bu tür birliktelikte gebelik söz konusu olmaz..

  5. diyor ki:(29 Haziran 2016 11:39)

    Merhaba adetim zamani iki gün geçti sonra pembe kanamam geldi ve karnim bir agiriyor bir kesiliyor ağrısı sizce ne olabilir

    1. Site Yönetimi diyor ki:(29 Haziran 2016 19:20)

      Merhaba bunu anlamanın iki yolu var.Önce test yapın sonuca görede hekime görünüp muayene olun.

  6. Minee diyor ki:(15 Haziran 2016 19:27)

    Merhaba evliyim yaklaşık bir yıldır korunmuyoruz evlenmeden önce ve sonra 8aya yakın polikistik över ve prolaktin hormonu yuksekligi yüzünden tedavi gordum. Bundan 2 ay önce tüm tahlillerim normal çıktı ve geçen ay uzun zamandan sonra ilaçsız normal bi zamanlayla adet oldum. Bu ay ise neredeyse adet günlerimdeyim ve önce sabah kahverengi bi lekelenmem oldu şimdi ise çok az miktarda kanama var ama adet kanaması gibi değil bunların yanında da cok şiddetli bel ve kasık ağrısı yaşıyorum. Acaba hamilelik durumu olabilir mi ya da bunun için ne zaman test yapmalıyım ???

    1. Site Yönetimi diyor ki:(15 Haziran 2016 19:39)

      Merhaba kanama devam ederse mensiniz başlamış demektir.Test yapmaya o zaman gerek kalmaz.Lekelenme devam ederse yarın test yapabilirsiniz.

  7. merhaba benim adtime 10 var ama pembe bi leke geldi bidaha bişey gelmdi 2 gün oldu nedendir açba diyor ki:(11 Haziran 2016 11:51)

    Merba benim adtime 10 vardi pembe bi aknti geldi sadce 2 gün oluyo bişey gelmyo nedendir

    1. Site Yönetimi diyor ki:(11 Haziran 2016 14:00)

      Merhaba lekelenmenin nedeni muayene olmadan anlaşılmaz.Süreklilik arz eder ise hekime görünün.

  8. Meryem diyor ki:(30 Mart 2016 15:20)

    Merhaba, birlikteliktelikten sonra ella kullandım. Adet günüm gecikince 9 gün sonra kan testi yaptırdım 0.15 çıktı yani negatif. 16 gündür adet olmamadım. Dün çok hafif pembe bi akıntım oldu. Ve 4 gündür tarlusal kullanıyorum sebebi nedir yardımcı olur musunuz ?

    1. Site Yönetimi diyor ki:(01 Nisan 2016 09:23)

      Merhaba kullandığınız ilaçlar mens döngünüzü değiştirebilir.Gebelik söz konusu değil teste göre gecikmeniz için hekime görünün..

  9. Naime diyor ki:(03 Şubat 2016 12:55)

    Meraba ben 2 gun once benden biraz kan geldi am sonra kesildi kanamam adetime daha 10 gun var kasik agrim hala devam napabilirim ben tşkler

    1. Site Yönetimi diyor ki:(05 Şubat 2016 14:38)

      Ara kanamaların bir çok nedeni var devam ederse hekime görünün.Muayene olmadan teşhis olmaz

Etiketler :